بدن سالم

بدن سالم

بدن سالم

بدن سالم

بدن سالم

طبقه بندی موضوعی

روش های طبیعی برای زیبایی پوست و مو

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۵ ب.ظ

نام زیبایی که به ذهن خطور می کند ، اکثر خانم ها کیف لوازم آرایشی خود را به خاطر می آورند و وقت آن است که دوباره آرایش کنند و در هر مکان و زمانی می توانند آینه ای را از زیر سنگ بیرون آورند و کارهای زیبایی انجام دهند. باید شروع کند در عرض پنج دقیقه ، انواع ریمل ، خط چشم ، سایه ، پودر ، رژ لب و رژ لب از کیف خارج می شود و به هر طریقی به هر خانمی خدمت می کند. حالا زن آرامش پیدا کرده و عذاب وجدان که روی شانه هایش سنگین بود سرش را ترک کرده است. او دوباره خوشحال است و می تواند به راحتی چند ساعت نفس بکشد. این اصلا درست نیست. بیشتر اصول اساسی پوست و زیبایی صورت هیچ ارتباطی با استفاده از مواد آرایشی ندارد. گیاهان و مواد طبیعی زیادی وجود دارند که می توانند پوست و مو و اندام های صورت ما را بدون دردسر استفاده از مواد آرایشی زیبا کنند.

 

در این مقاله ، شما را با برخی از این روش های طبیعی آشنا می کنیم تا با استفاده از آنها گامی در جهت زیباتر شدن بردارید:

ماسک موی موز و تخم مرغ: این ماسک به درخشش موهای شما کمک می کند. موز را داخل کل بریزید. سپس آن را با تخم مرغ مخلوط کرده و برای آرد غلیظ هم بزنید. این خمیر را به موهای خود بمالید و کمی ماساژ دهید تا به همه قسمت های مو برسد. ده تا 30 دقیقه آن را روی موهای خود بگذارید. بعد از این مدت موهای خود را با همان شامپوی معمول بشویید. به این ترتیب به شفافیت و درخشندگی موهایتان کمک کرده اید.

درمان خشکی ناخن ها: خشک بودن ناخن ها به هیچ وجه خوب نیست ، زیرا ناخن های خشک به طور مرتب می شکنند و نمی توانید آنها را به مدلی که انتخاب می کنید بلند کنید. برای حل این مشکل ، ناخن های خود را به مدت پنج دقیقه در روغن زیتون خیس کنید. روغن زیتون یک مرطوب کننده عالی است و رطوبت لازم را در ناخن های شما بازیابی می کند. بعد از گذشت این زمان ، آنها را از روغن زیتون پاک کرده و ناخن های سالم بگیرید.

ماسک عسل برای پوست: عسل طبیعی خاصیت ضد باکتری دارد و سریعترین راه برای لطافت و لطافت پوست است. هفته ای یک بار با انگشتان خود یک قاشق چای خوری عسل طبیعی (نه تقلبی) به صورت خود بمالید و ماسک را برای مدت پنج تا ده دقیقه روی پوست خود بگذارید. بعد از این مدت صورت خود را با آب گرم به آرامی بشویید و سپس صورت خود را خشک کنید تا خشک شود. عسل معجزه می کند و پوستی شگفت انگیز به شما می دهد.


سرکه سیب برای مو :: سرکه سیب به پاکسازی مو کمک می کند و همچنین اگر به دلیل رنگ آمیزی زیاد موهای شما شل و آویزان است ، راه حل استفاده از سرکه سیب است. . پس از شستن موهای خود با شامپو ، یک لیوان سرکه سیب را در یک لیوان آب مخلوط کرده و موهای خود را با این مایع بشویید.

 

موی زیبا

 سرکه سیب به پاکسازی مو کمک می کند

 

نواحی تاریک آرنج و زانو: ممکن است از تاریکی این مناطق نیز رنج ببرید. از راه حل آسان بی خبر است. یک پرتقال را از وسط برش دهید و روی این نقاط بمالید. سلولهای مرده را از بین می برد و جای خود را به سلولهای جدید و زنده می دهد. اگر یک بار نتیجه کامل نگرفتید ، چندین بار این کار را انجام دهید.

اسکراب بدن قوی: مقداری نمک دریا را با مقدار کمی روغن زیتون مخلوط کنید تا اسکراب مناسب بدن را در اسرع وقت دریافت کنید. آن را در هر جایی از بدنه مورد نظر خود قرار دهید. این ویژگی پاکسازی برای از بین بردن سلول های مرده و پوشاندن سلول های جدید است. به این ترتیب با کمترین قیمت پوستی نرم و شاداب خواهید داشت و از آن لطافت لذت خواهید برد.

 
آنچه باید درباره پوست بدانید
ابتدا بخوانید ، سپس رنگهای خود را نقاشی کنید

آبرسانی به موها: روغن نارگیل را روی پوست سر ماساژ دهید و سپس این روغن را روی تمام قسمت های مو خود بمالید. این روغن داروی خشکی است و موهای شما را نرم می کند. بعد از دو ساعت موهای خود را مثل همیشه بشویید.

کرم موبر بعد از اصلاح: بعد از اصلاح این روغن را روی پاها بمالید. روغن نارگیل بهترین جایگزین برای کرم پس از مرگ است.

 
مارک های برتر عینک آفتابی زنانه و مردانه

شفافیت پوست

برخی ماسک ها معجزه می کنند و پوست خوبی به شما می دهند

 

از جوش های سرسیاه خلاص شوید: یک تکه لیمو را در یک کاسه بریزید و چند قطره عسل طبیعی روی آن بریزید. سپس یک برش از این لیمو برداشته و آن را روی مناطقی که جوش های سرسیاه زیادی دارد بمالید. نقاط سیاه ناپدید می شوند. توجه داشته باشید که لیمو می تواند پوست شما را برای مدتی قرمز کند. به همین دلیل توصیه می کنیم این کار را قبل از خواب انجام دهید ، نه زمانی که می خواهید بیرون بروید.

تعریق: شاید باورتان نشود که چه مقدار عرق می تواند بدن شما را زیبا نشان دهد. تعریق به کاهش وزن کمک می کند ، منافذ پوست را باز کرده و سموم را از بدن دفع می کند. از این پس از قرار گرفتن در یک محیط گرم نترسید و حتی اگر زیاد عرق می کنید ، نگران نباشید ، زیرا در یک مسیر سریع هستید.

نوشیدن آب: وقتی صحبت از لاغری و زیبایی می شود ، موضوع آب به نوعی مطرح می شود. نوشیدن آب پوست و مو را آبرسانی می کند و با افزایش متابولیسم به کاهش وزن کمک می کند. هر روز حداقل هشت لیوان آب بنوشید تا به رشد و نمو شما کمک کند.

برس خشک: چند دقیقه قبل از رفتن به دستشویی یک دستمال تمیز پاک کنید و پوست خشک خود را مسواک بزنید. سلولهای مرده را از بین می برد

مطالعه بیشتر : 5 تا از بهترین ویتامین برای جلوگیری از ریزش مو (بر اساس آخرین تحقیقات)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی